هواپیما لیر جت 45

هواپیما لیرجت 45 – Learjet 45

این جت که در کلاس جت های تجاری متوسط تولید شده است بعنوان یکی از شاه ماهی های تولید شده توسط شرکت کانادایی بمباردیر حسوب می گردد.

بسیاری از نقاط ضعف تایپ های قبل از Learjet 45  در این هواپیما برطرف گردیده و با بهینه سازی مصرف سوخت و امکان پرواز در ارتفاع بالاتر و برد بیشتر توانسته است طرفداران زیادی در میان کشورهای مختلف پیدا نماید.

ارتقاء آویونیک و سیستم های ناوبری مدرن موجب گردیده خلبانان در این جت در آرامش و راحتی خیال در مسیرهای طولانی پرواز نمایند

هواپیما لیر جت 45
هواپیما لیر جت 45

استفاده بعنوان آمبولانس هوایی

از لیرجت 45 در بسیاری از کشورهای جهان بعنوان آمبولانس هوایی استفاده میگردد. این تایپ از خانواده Learjet دارای کابین مناسب برای انتقال دو بیمار میباشد.

برخی از تایپ های لیرجت مانند Learjet 35 بدلیل کابین کوچکتر قادر به انتقال فقط یک بیمار بهمراهی تیم پزشکی دو نفره و حداکثر یک نفر بعنوان همراه بیمار میباشد ولی در Learjet 45 با برخورداری از فضای بزرگتر میتوانیم دو بیمار با همراهی تعداد بیشتر از اعضاء تیم پزشکی یا همراهان بیمار را حمل نماییم.

تجهیزات پزشکی در این آمبولانس هوایی مطابق با استانداردهای موجود و بمنظور مراقبت از بیماران در شرایط مراقبتهای ویژه پزشکی در نظر گرفته شده است.

استفاده از Learjet 45 در ایران

این هواپیما تحت مالکیت هیچکدام از شرکت های ایرانی نمی باشد ولی ما ضمن مذاکره و توافق با شرکت های خارجی که مالک این تایپ از Learjet هستند شرایطی را فراهم آورده ایم که در صورت نیاز در کوتاهترین زمان ممکن آنرا در اختیار بگیریم.

با توجه به برد پرواز این پرنده که معادل 3167 کیلومتر و سرعت 858 کیلومتر که برد و سرعت مناسبی برای هواپیماهای جت متوسط میباشد این امکان وجود دارد تا لیرجت 45 بتواند شعاع وسیعی را تحت پوشش قرار دهد.

شرکت های مالک این پرنده هیچگونه محدودیتی برای پرواز به سراسر جهان ندارند و به همین علت گزینه مناسبی برای بیمارانی که میبایست به کشورهای اروپایی یا امریکا و کانادا اعزام شوند خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه محاسبه هزینه پرواز با ما تماس بگیرید.

توجه: این هواپیما شاید همیشه در دسترس نباشد!

آمبولانس هوایی لیرجت45