هواپیما فالکن 20

داسو فرانسه و جت متفاوتی به نام فالکن 20

(به انگلیسی: DassaultFalcon 20) یک جت تجاری فرانسوی ساخت شرکت هوانوردی داسو است که از ۲ موتورجت توربوفن بهره می‌گیرد.

از هواپیماهای فالکن 20 میتوان بعنوان یکی از افتخارات شرکت داسو فرانسه نام برد. این هواپیمای جت با سرعت مناسب بین هواپیماهای هم رده خود از توانایی های موثری برخوردار میباشد. هرچند که شرکت داسو در تایپ های بعدی خود مانند فالکن 2000 توانسته با ارتقاء سیستم های ناوبری و هدایت اتوماتیک در واقع مسئولیت و زحمت خلبان را کمتر کند ولی هنوز هم بسیاری از خلبانان علاقه مند به کار با فالکن 20 هستند.

حداکثر سرعت هواپیمای”جت فالکون 20″، 863 کیلومتر بر ساعت است و با حداکثر سوخت، توانایی پرواز تا 3 هزار و 300 کیلومتر را داراست.

هواپیما فالکن 20
هواپیما فالکن 20

فالکن 20 آمبولانس هوایی

این هواپیما در حالت آمبولانس گنجایش حداکثر 2 بیمار در شرایط مراقبتهای ویژه را خواهد داشت.

تیم پزشکی در این هواپیما حداکثر 3 نفر میباشد که توانایی مدیریت 2 بیمار بصورت همزمان را دارند.

کلیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز در این هواپیما فراهم شده و با توجه به سرعت مناسبی که دارد میتواند بیماران را در سریعترین زمان ممکن حمل نماید.

مرکز خدمات فوریتهای پزشکی ایران در حال حاضر امکان استفاده از هر دو تایپ  از هواپیماهای فالکن – فالکن20 و فالکن 2000 – موجود در ایران را دارد.

به اطلاعات بیشتر نیاز دارید؟

چنانچه برای انتقال هوایی بیمار خود و اطلاع از هزینه انواع آمبولانس هوایی به راهنمایی بیشتر نیاز دارید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید یا از راه های دیگر که در  صفحه تماس با ما درج گردیده با کارشناسان این مرکز صحبت کنید.

آمبولانس هوایی